Retour & Klachtenbeleid

Retourneren

Voldoet je bestelling niet aan je wensen? Dat vinden wij natuurlijk erg vervelend.
Hier kun je lezen hoe je een product/producten kunt retourneren.
Laat het ons weten voordat je een product/producten terugstuurt door ons een e-mail te sturen. Dit kun je doen naar info@littlebabyitems.nl

Vermeld hierbij het volgende:

  • Naam
  • Ordernummer
  • Product(en)
  • Reden van retour

Wij zullen zo spoedig mogelijk antwoord geven via de e-mail en de retour in orde maken.

Mocht dit zo zijn, dan kun je de bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retour sturen. Om een product/producten terug te kunnen sturen, moet het wel aan een aantal voorwaarden voldoen:

  • Gepersonaliseerde producten mogen niet geretourneerd worden (producten waar een naam op staat).
  • De geretourneerde producten dienen nog voorzien te zijn van de originele verpakking. De producten worden niet teruggenomen als de verpakking open is geweest, het product gebruikt is, beschadigd is of wanneer je het zelf hebt proberen te maken.
  • Producten met korting mogen niet geretourneerd worden.
  • Het terugsturen van een product is geheel voor eigen rekening.

Klachten

Wij staan er altijd voor open om je te helpen als je een klacht hebt. Indien dit zo is, stuur ons een e-mail naar info@littlebabyitems.nl

Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact op door terug te mailen en op deze manier samen een oplossing te bedenken voor het probleem. Let er wel op om de klacht zo spoedig mogelijk aan ons te laten weten zodat wij je snel kunnen helpen. Vermeld in je e-mail het ordernummer en je klacht.

Ook hier geldt dat de kosten van het terugsturen voor eigen rekening is mits je klacht terecht is. In dat geval worden de kosten van het retourneren terug gestort op je rekening.